Під час останніх відключень світла багато українців скаржилися на відсутність мобільного зв'язку. Це при тому, що оператори неодноразово піднімали ціни, мотивуючи це якраз таки "підготовкою до відключень".

Звичайно, така ситуація не влаштовує і влади, тому Київстар, Водафон та Лайфсел зобов'язали забезпечувати українців зв'язком під час відключень світла. Більше того, в Україні хочуть штрафувати мобільних операторів за поганий зв'язок у разі відключення світла. Як із цим справляються Київстар, Vodafone та lifecell?

Стільниковий зв'язок "Київстар", фото: youtube.com

"Київстар" інвестував понад 1,4 млрд грн у підвищення енергонезалежності своєї мережі. Станом на вересень 2024 року, 60% мережі оператора має чотиригодинне резервне харчування, а 40% – від 2 до 4 годин. Компанія працює над забезпеченням шестигодинного резервування для всіх ключових об'єктів. До кінця року "Київстар" планує забезпечити 23-25% мережі можливістю роботи від генераторів.

Vodafone повідомляє, що встановив понад 51 тисяч акумуляторних батарей, які забезпечують 4-6 годин автономності базових станцій. Компанія також використовує стаціонарні та мобільні генератори, а також альтернативні джерела енергії, включаючи три сонячні електростанції. Загальні інвестиції Vodafone у підготовку до блекаутів становитимуть близько 900 млн грн.

Vodafone

Популярні новини зараз

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Олексій "Позитив" Завгородній вперше зізнався, як освідчився Сахневич: обидвоє були в шлюбі

Віра Брежнєва одразу після потяга несподівано опинилася у Києві: українці шоковані

Які рослини в жодному разі не можна обрізати восени: моліться, якщо ви це зробили

Показати ще

Lifecell обладнав більш як половину своїх базових станцій літієвими батареями, які забезпечують роботу протягом 4 годин на одному заряді. Крім того, оператор підключив понад 1700 базових станцій до генераторів для довготривалої підтримки обладнання. До 2025 року lifecell планує забезпечити близько 70% технологічних майданчиків літієвими батареями.

Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ) зобов'язав операторів до 1 лютого 2025 року забезпечити щонайменше 10 годин роботи мережі за відсутності електроенергії. Виконання цих вимог контролюватиме Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій (НКЕК)

Читайте також:

Kyivstar, Vodafone та Lifecell приготуватимуться: тепер почнуться штрафи через відключення світла.

Ціни злетять не лише на продукти та комуналку: lifecell, Київстар та Vodafone підвищать тарифи на 50%.