За словами експерта з цифрової безпеки Павла Білоусова з Nadiyno.org, який виступав на Українському радіо, до 1 лютого оператори мобільного зв'язку навряд чи зможуть забезпечити автономну роботу мережі протягом 10 годин при відключенні електроенергії.
Якщо оператори не зможуть підтримувати зв'язок без електроенергії протягом необхідного часу, їм загрожують штрафи, які, швидше за все, будуть переведені на абонентів через підвищення тарифів.
"Оператори, звичайно, не дуже хочуть платити ці штрафи, тому можна з упевненістю сказати, що це буде переведено на користувачів у вигляді підвищення тарифів", - пояснив Білоусов.
Більше того, зростання витрат на зв'язок видається неминучим, оскільки операторам знадобляться кошти на оновлення обладнання.
Зрештою, ці витрати також ляжуть на плечі українських споживачів.
Відключення світла завтра, 22 листопада: Укренерго озвучив графіки – заряджайте павербанки та ліхтарики
Доплати до пенсії: які види соціальної допомоги отримають пенсіонери
Стосується всіх, у кого стоїть газова колонка або котел: більше ніяких "жартів", інакше будуть проблеми
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
"Щоб забезпечити безперебійну роботу протягом 10 годин, потрібні кошти. Мобільні оператори братимуть їх у материнських компаній та інвесторів, а потім абоненти покриють ці витрати. Інших варіантів немає", - заявив експерт.
Ще він вважає, що наступного року тарифи на послуги мобільного зв'язку можуть зрости на 20–50%.
Читайте також:
Не лише комуналка та продукти: в Україні сильно подорожчає інтернет
Графіки відключень світла повернуться: коли і скільки сидітимемо без електрики
Відключення світла та морози: у яких містах ймовірний найкритичніший сценарій