Подальше зростання цін на українську косметику на 20-50% багато в чому зумовлене впровадженням європейських норм для виробників, як підкреслив Микола Романек, засновник Archimed.

Ці норми вимагатимуть від українських компаній значних коригувань, у тому числі:

Зміна формули продуктів для відповідності європейським стандартам інгредієнтів.

Зміна упаковки для відповідності суворішим екологічним та безпечним нормам.

Модернізація обладнання для відповідності новим вимогам виробництва.

Отримання необхідних сертифікатів, які мають на увазі додаткові випробування та перевірки відповідності.

Популярні новини зараз

Нові "облави" ТЦК і великі блокпости: посилена мобілізація застане "ухилянтів" зненацька

2500-річний глечик із загадковою "солодкою таємницею": археологи нарешті розкрили, що там насправді було

Електрошок у Києві: новий Mercedes-Geely кросовер помітили на вулицях, він розганяється швидше за спорткар

Toyota вбиває конкуренцію: новий мінівен дешевше $10 000, який хочуть всі містяни!

Показати ще

Косметика на зиму. Фото: YouTube

«Ціни на українську косметику зростуть на 20-50% через запровадження європейських правил для виробників, – засновник компанії Archimed Микола Романьок», – йдеться у повідомленні.

Цей перехід означає, що епоха, коли українська косметика пропонувала доступнішу альтернативу західним брендам, може добігти кінця.

Скрін публікації

Оскільки українські виробники стикаються з вищими експлуатаційними витратами, вони, швидше за все, будуть перекладені на споживачів, що зробить місцеву продукцію менш конкурентоспроможною за ціною.

Однак це зрушення також може призвести до покращення якості, безпеки та міжнародного визнання українських косметичних брендів, оскільки вони відповідають стандартам ЄС.

Читайте також:

Податки для українців підвищили в рази: гроші "поглине" не лише комуналка та дорогі продукти

За межею виживання: соцвиплати скоротяться, а комуналка та продукти перетворяться на розкіш

Терміново запасайтесь, а то буде біда: скоро ціни вразять навіть депутатів