У більшості українських міст пасажири мають платити за проїзд у громадському транспорті або під час посадки, або на початку поїздки. Однак Одеса вирізняється своєю давньою традицією стягувати плату за проїзд на виході.

Витоки цієї унікальної практики сягають більш ранніх часів, коли один із найдовших маршрутів міста тягнувся від нинішньої вулиці Лицарів Зимового походу ходу (колишня вулиця Паустовського) до залізничного вокзалу і далі до вулиці Євгена Чикаленка (колишня вулиця Академіка Вільямса).

З появою маршруток "Богдан" наприкінці 1990-х років в Одесі відбулося значне розширення мережі громадського транспорту. Маршрути були поділені на зони з різними тарифами на проїзд.

Маршрутка, громадський транспорт, фото: hyser.com.ua

Наприклад, проїзд у районі Котовського коштував одну гривню, а поїздка до зупинки «Будинок меблів» коштувала півтори.

Ця система зонування призвела до практики оплати при виході, оскільки вона дозволяла пасажирам повідомляти місце посадки та платити відповідно.

Популярні новини зараз

"Перемога буде своя": експерт пояснив, як в Україні закінчиться війна, цей сценарій сподобається не всім

СолоХа розкритикувала Тіну Кароль після Євробачення: "Хочеться правди й щоб без кумівства"

У Києві запроваджують обмеження для авто: що варто знати і які машини не впустять в столицю

Дмитро Комаров розлучився з дружиною: чому телеведучий зник з і чим живе зараз

Показати ще

Хоча транспорт Одеси більше не коригує вартість проїзду в залежності від відстані, традиція оплати після поїздки залишилася особливістю системи громадського транспорту міста.

Нагадаємо, на роботу тепер лише пішки: тарифи на проїзд у маршрутці відлетіли до космосу

Раніше «hyser» повідомляв, проїзд, яйця, хліб і навіть одяг: українці зіткнулися з новими цінами, що подорожчало найбільше

Як повідомляв «hyser», нові тарифи на проїзд з першого січня: автобус, тролейбус, метро та трамвай стануть дорожчими