Українці стикаються з фінансовими труднощами через технічні неполадки у банкоматах ПриватБанку. Випадки невдалих транзакцій, коли гроші списуються, але не видаються, викликають занепокоєння клієнтів.
Скарги на такі інциденти з'явилися на порталі Міністерства фінансів, у яких наголошується на нездатності банку оперативно вирішувати ці проблеми.
Одна клієнтка повідомила, що намагалася зняти 400 грн із картки чоловіка Universal Bank за допомогою банкомату ПриватБанку. Апарат не видав готівку, проте транзакція була зафіксована як успішна. Банк запевнив її, що суму буде автоматично повернуто, але кошти так і не з'явилися на рахунку, навіть через кілька днів.

Спроби вирішити проблему через службу підтримки клієнтів ПриватБанку виявилися безуспішними. Після численних запитів банк зрештою відмовився повертати зниклі кошти, не надавши чіткого обґрунтування.
Постраждала клієнтка підкреслила, що хоча сума була невеликою, це були останні гроші на карті, що робило ситуацію особливо гнітючою.
Українські біженці в ЄС: новізміни, які вразять їхнє майбутнє з квітня 2025 року
Рецепт пряної курки каррі: зігріваючий смак Сходу в кожній ложці
Яке церковне свято 22 березня: що не можна робити сьогодні, заборони на прання та навіщо пекти хлібці
Мобілізація обійде стороною: яких українців не призвуть у 2025 - адвокат дав чітку відповідь
Подібні інциденти викликають побоювання щодо надійності мережі банкоматів ПриватБанку та прозорості його фінансових операцій. Клієнтам рекомендується ретельно перевіряти баланси та негайно повідомляти про будь-які розбіжності, хоча ефективність таких скарг залишається невизначеною.
Нагадаємо, Приватбанк змінює правила: додаток "Приват24" серйозно змінили - що важливо знати
Раніше «hyser» повідомляв, Ощадбанк "накинув оком" на пенсії українців: позбавить грошей з картки і поверне ПФУ
Як повідомляв «hyser», перекази між банківськими картками обмежать ще більше