"Укрзалізниця" продовжує роботу з відновлення онлайн-сервісів після кібератаки, яка триває вже четвертий день поспіль. Компанія підтвердила, що відновлення ресурсів продовжується і наближається до фінішної межі.

Тим часом, продаж квитків на найближчі дні здійснюється вручну через квиткові каси.

На Центральному залізничному вокзалі Києва наразі працюють шість цілодобових кас, а персонал працює у посиленому режимі, щоб упоратися з потоком пасажирів.

Крім того, чергують помічники, які підтримують мандрівників під час цього збою.

Для пасажирів, які планують поїздку 26 та 27 березня, квитки продаються виключно через каси вокзалу. Хоча ситуація залишається складною через відсутність онлайн-сервісів, «Укрзалізниця» запевняє пасажирів, що її співробітники повністю готові допомогти з процесом продажу квитків та відновити повний онлайн-доступ якнайшвидше.

Популярні новини зараз

Ротару зізналась, що почала вивчати українську і знайшла репетитора: "Мова - це не просто..."

Коментатор "Євробачення" Тимур Мірошниченко розповів про третє усиновлення: "Зараз наш фокус..."

Загартування розсади без втрат: як привчити зелених "малюків" до вуличного життя, поради городникам

Прихована битва на грядках: як захистити сад та город від шкідників без хімії

Показати ще

Нагадаємо, інтернет в Україні стане розкішшю: тарифи перевалять далеко за 1000 гривень на місяць

Раніше «hyser» повідомляв, 750 гривень на місяць: Київстар приголомшив новими тарифами

Як повідомляв «hyser», нові правила проїзду в маршрутках: що зміниться в громадському транспорті